“Papirji”

S prihodom na Japonsko in namenom ostat dlje kot turist (do tri mesece brez vize), si moras uredit papirje. No ja saj tko kot kjerkoli drugje, samo dvomim da je vse skupaj tako smesno kot tu. No ja zna bit da kaksnen Janez v Sloveniji podobno komplicira. Zacne se pri imenu teh papirjev “Alien registration…“, hja oni nam vesoljci? Ne vem ce glih, k tuki je tko in tko vse kontra: vozjo po drugi strani ceste, vsa vrata se odklepajo in zaklepajo v kontra stran, vticnce cist cudne, pa se napetost druga, vecina je mansih od mene, tipi majo torbice, Nescafe je moder (namest rdec), vsi se trudjo met iste mobitele (razn razlicnih barv), notebooki so res velikosti zvezkov…

No ja, te stvari se ureja v metsni hisi in ko prides notr miljon uradnikov v raznobarvnih predpasnikih ๐Ÿ˜ฎ Ni mi uspel pogruntat al je to to kam spadajo (al k stalnem prebivaliscu, al k davkom, al…) al pa majo razlicne barve po cinih โ€“ kao karate scena ๐Ÿ˜‰ Pol gres k eni masinci k kjer ti en stric prtisne tipko, zadeva izpljpljune listek 801, men se je kr stemnil (pa nobenga naokol), a so si vsi vmes se po ribe na trg? Pol ugotovim da je to pult osem stevilka ena jipiiiiiiii!!!! ๐Ÿ˜€ Me je stric na prvi uc ocenu da sem vesolc in morm na osemko.

Torej pult 8; spet tko in tko noben ne govori anglesk in uni Japoncki k so bli zmano se neki ful potiho in spostljivo menjo in cel cajt priklanjajo, da sem jaz sam od gledanja heksnsus fasu. Pol stric v predpasniku izpolne celo goro listov popisanih eni od zgori dol in eni z leve v desno, mi spet klamfne v pasport neke, verjamem, jako vazne papirje :S in mi pomoli neki rdecga pod nos. Men nic jasno pogledam Japoncke, vsi sam veselo kimajo โ€“ KVA? In pol vsi zacnejo neki s prsti prot men kazat in mi posteka, da hocjo od mene prstne odtise. Mal popacam par papirjev in so zadovoljni. Pol ti da stric takoj brisacko, da ne bos umazan in stvar resena, skor….cez tri tedne bos registriran vesolc ๐Ÿ™‚ No pa je sla urca in smo prpravleni, da spedenamo zavarovanje …

4 responses to ““Papirji”

  1. Hehe… ล ala je vesoljc! Kdo bi si mislu ๐Ÿ™‚

  2. Me prov zanima kok nadaljevanj bo se melo tole papirckanje in kdaj bo zadnji delko bos mel vse urejeno. pa nobene hude vrste ne omenjas, al vesoljce spustijo mim, da se ne bi razjezil, kaj pa oni vejo kako zgleda jezen vesoljc

  3. Caw, Mali ๐Ÿ˜‰ Vidim, da ti gre vse lepo od rok (sicer pa nisem sploh nikoli dvomila o tem ๐Ÿ˜‰ ). Super, da si si umislil tole zadevco – pase malo odklopa in skok tja do tebe (v sanjah, seveda ๐Ÿ™‚ ). Meni bo tudi pocasi uspelo zrihtat vse “pomembne” zadeve, tak da ze dajem na stran stvari, ki bodo sle v kufer ๐Ÿ™‚
    Lep pozdravcek! in um doce beijinho ๐Ÿ˜‰

  4. Hehe, vesoljc.
    Behave, naslednje tri tedne si ลกe vedno neregistriran ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

