Brlog

Po zacetnih tezavah z uvrscanjem med pravo vrsto (beri “Papirji”) je bil cas, da poskrbim za svoje prebivalisce. Fujii-san in njegova klapa so se res izkazali in so mi ze prej poiskali par variant, ki sem ji preko neta mal pogledal; vse v krevljicah, tko da sem lepo samo gledal slikce in klikal dokler nisem zadel ikone “zapri okno” – klap konc veselja. Pol se je Fujii-san odlocu, da sem mel dovolj cajta in me je ob neki necloveski uri (5.30) poklicu in takrat nisem mel problemov z odlocitvijo, bumf ta prvega bi, pa nazaj spat πŸ™‚ Fujii je plunu kr posten znesek za celoletno najemnino, ker ce placas samo tri mesce je 30% drazje.

No ja zagotovo precej dela, tko da smo mi pol na lahko odnesl, hops dva japonca pobasem za “backup” in gas v agencijo. No sej morm rect da so organizirani – anglescine pa ne znajo – majo dve verziji eno v japonscini in eno v anglescini, on neki cebla in bere japonsko, teb pa kaze v angleski. Prva stvar je reciklaza dobis koledar in mal razlozi. Pol spet cebla, japoncka kimata in take hmmm zvoke zraven spuscata. Pol spet neki od reciklaze. Pa se mal ceblamo … … pol pa trenutek odlocitve; hopla ze vem kaj me caka, nazaj v case nepismenosti, zavihajmo rokave, namocm prst in cof cof cof mal prstne odtise postemplam pa smo. No najprej spet mal da naj pazim na reciklazo in … koncno dobim kljuce in duplina je moja!!! Kljuce? No ja, glej sliko; ena stvar je zelva ena pa kljuc :S

kluc

Sem ocitno dost nazorno pokazu, da mi ni jasno kaj nej s tem “dog tag-om” od ameriskih marincev, da sem si zasluzu eno razlago. Pa je sef potegnu ven ena vrata odzagana tko da so vsebovala kljucni del in mi demonstriru. No pa smo se mal posmejal mal pokimal, prklonil in hopsa pogledat kaj smo kupl. Ta prave slikce pa ko kupm fotko πŸ˜€

Se nekaj, tukaj se stanovanja merijo v tatamijih – blazina k jo majo na tleh judoisti k se premetavajo naokol in tm na sred je 5,8 in en “kanji” (o.p. pismenka), torej 5,8 tatamijev je velik moj bivalni del, da si lazje predstavljate πŸ˜‰

flat3 flat2flat

8 responses to “Brlog

  1. Dej mi poΕ‘l kje ΕΎiviΕ‘ v Tokyju > google earth pa pol izvoz un pin πŸ™‚ Da mau pogledamo okolico …
    πŸ˜›

  2. mas pod about napisan naslov ce ga google earth prezvec
    drugac hino City pa blizu Hodokubo postaje monoraila

  3. Madonca, lepo so te usardinili na teh 18 kvadratov, he he.

  4. kul, to bo se divje. po mojem ti ne bo dolgcas

  5. mam pa blizu “roznik” en kucl k ma lepe potke za laufat, pa zivalski vrt ma gor; pa en kendo dojo k se fantje vsak vecer k gem domov posteno mlatjo πŸ˜‰
    http://en.wikipedia.org/wiki/Kendo

  6. Brlog luskan… Samo se plezalna stena manjka…

  7. smrc
    ostala doma 😦
    sam je pa tle u tokyu ful enih climbing gymov tko da bom ze najdu nega dokaj blizu pa bom tud to porihtal

  8. Pingback: Inovativnost al stancanje « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

