Jabolka

Japoncki majo ocitno neki s temi jabolki!?

Primer, zadnjic smo neki lutal naokoli s parimi Japonci, ki se od prej niso poznali, najprej seveda mal kimanja in priklanjanja, hajimemashite in … Pol pa seveda “od kod pa si…” no in ena rece iz Aomori-ja; pa vsi naenkrat ful navduseni, wau od tam k so jabolka!!! Moj nakremzen ksiht, kwa? Od tam k so jabolka, phja? No ja ze v redu? Takrat se nism v nobeno vecjo trgovino zavil, ker majo tukaj na vsakem koraku “konvini” – pride iz “convenience store” to je res razpaseno povsod, tko da so se clo na Wikija s tem spravli 😉 no in tam res lahko dobis skoraj vse. Potem sem sel pa enkrat cez eno trgovino in HUA kaj za vraga je pa narobe s tem jabolkom?! Razen da je mal cez tri evre 😉 – na sliki scer ne zgleda nc kej dost velik, sam v zivo je ogromen

japko_small.jpg

No ne bodi ga len kupim jabolko in skujem nacrt, da naslednji dan kasnega Japonca na vecerjo povabm, da ga zmazeva to cudo, hihihi. Pol mi pa zvecer zivc ni dal miru in sem ves znerviran zavihtel svojo keramicno helebardo naravnost cez pol in …. .. . Res je bil dober, verjetno se posebej ker sem pricakoval podobno, kot od unih jabolk v Ameriki, ki so res lepa, okusa pa nic, pa posebn cistilo moras kupit da uno svinjarijo z njih dol spravis… Edina napaka tega Jabolka je bila, da nisem mogel spat na trebuhu (normalna praksa) k sem se skoz neki valil sem in tja 😀

Torej jabolka in vse ostalo sadje je tuki super okusa (bogve kaj za ene stvari notr uturijo,al pa sam zato k so iz Aomori-ja 😮 ).

7 responses to “Jabolka

  1. A so boljsa kot pri nas? Lahko bi jim rekel, naj pridejo malo v SI pogledat, kjer jih imamo toliko, da iz njih delamo zganje…
    Ko pridem na Japonsko, ti prinesem kaj sadja – ce me pri tihotapljenju ne zasacijo na letaliscu…

  2. Hehe… mega jabuk… te Japonci so res čudni 🙂

    Bohvej kake majo kej banana 😛

  3. tisto vase jabolko je tut japonska sorta. Provzaprov ste mel doma dve japonski sorti in eno poljsko. Sem dobila podrobno obrazlozitev ko sm jih prsla fehtat

  4. jaka:banane so normalne velikosti, ocitno jih uvazajo 😉
    ovtsa: aja nism vedu da mamo japonske jabcke doma, no ja pol pojasni zkaj so tok dobri 😛
    spela:ma niso bolsa niti slabsa, fina kot pri nas:
    sam nikakor jih pa ne svercat, k so menda hudo obcutljivi na take zadeve, k njihov otok je sterilen in vse lepo in prav, pol pa ti lahko boga in pol svinjarije z enim jabolkom sem spravis, njet!!! 😀

  5. Drgač se pa pr nas tut dobi japonsko robo, drevo in sadež – “fuji kiko”. Toplo priporočam.

  6. Tale japonska japka zame ne bi bila spljoh, ker vedno gledam, da kupim najmanjše, ker takoj, ko zagledam pred sabo veliko jabolko ostanem brez apetita.

  7. nis ne kuzim osim slike, ali…fora!!! 🙂

Leave a Reply

