ketajdenwa/se-rufon

no pa sem dobil se mobitel 😉 Sicer po kompliciranju do konca. Namrec poleg tega da spet hocejo met goro papirjev in mal da ne se vzorca krvi, da te se za kej potestirajo, se mi zdi da noben tocno ne ve kako bi se obrnu. Ko prides v trgovino je tam en miljon telefonov, pa enih 10 al pa se vec prodajalcev oblecenih v barve enega od operaterjev Docomo, Softbank, Au … (u stilu mobitela, simobila, …) Oni se tega lotjo mal drugac, k pr nas, so kao mobitel/simobil centri zalozeni s telefoni, medtem ko majo tuki vse v velikih trgovinah z elektroniko. Men tko in tko ni blo jasn kaj nej vzamem, pa so se pol japonci zame odlocl SOFTBANK bo! No in kljub temu majo tuki nek hudo zakompliciran sistem predplacniskih in narocniskih ramerij in neka cuda od paketov (se neki posebej zraven), kjer mi ni blo nic jasno kaj in kako. Predvsem sem poskusu zracunat kolk bo za placat, pa ni slo. Ob vseh razlaganjih in pametovanjih nam vsem skup ni uspel. Pol sem mal obupu in reku nc neki vsekam pa bom pol vidu 🙂 No pol sem se poskusu odloct ker telefon bi mel, pa pokazm na edino Nokio (N70 al neki tazga) in me vsi s ta belimi pogledajo “That simple?” mal skomignem z rameni pa se obrnem naokol –> na slikci je ena polica odmobi1.jpg osmih; na ta drugi spodni pa vidte med kolkimi barvami istega telefona lahko zbiras,. Na telefonih vsi gledajo televizijo al pa spilajo igrce. Pa se neki zanimivga sem opazu, na vseh plakatih je kukr ena 2D crtna koda (QR koda) in uno stvar slikajo, pa na net s telefoninom in jim najde direktno link za to stvar (beri kul, ti ni treba brskat). Pa se en zaplet, nimajo SMSjev ampak mejle, sam mi se ni jasno kaj je Skymail in kaj Longmail razn, da enga placas tud k ga dobis.

mobi2.jpg
In pomoje sploh ne smes met telefona ce ti dol ne visita vsaj dva pajaca/obeska. Na koncu ves zmeden in mobbi3.jpgobupan, me je resil Jure. Ko sem bil pri nejm v Maebashiju sva sla v Family mart, tm na voglu, in kupla cenejsega od dveh telefonov, ki so jih mel. Cela zmaga!!! tko da mamo zdej vsi trije z Ursko in Juretom enake telefone; mi pa ocitno res rabmo pajace da jih ne bomo zamenjeval 😀

Urskin in moj telefon, Jure se nima nobene zvalce, ampak sem preprican, da dedek mraz ze zivcno brska naokol po Shinjukuju in Shibuyi, da bo nasel kej dostojnega zanj.

serufon_small.jpg

4 responses to “ketajdenwa/se-rufon

  1. Pa telefona nisi pokazu!! (razn ce si se koncno odlocil da si das zvezdice na nohte…)
    M.

  2. A ti tud celo kišto nosiš po žepih? Telefon + obeski nabrž tehtajo več kot kilo. Tam jim sploh ni treba kvihtat!!! Zastonj fitnes…

  3. bom fotknu moj telefonin in dal na page da boste vidl kok je kul 😉
    sicer je najbl bedn ever n se Japonci sma muzajo in z belimi gledajo, saj je pa najcenejs in za mobi mi je res vseen

  4. Pingback: Gadgets 15: USB znamke « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

