Calpis

Ja tko je, v sili se hudic muhe zre 😉 sem neki bolehen (opisem v kasnem naslednejm mejlu k bo konc in bom lahko potegnu crto pod vsem), pa sem odkril eno zadevscino k se ji rece Calpis. No sem vidu ze prej zadevscino pa tud probu, sam zdej se mi je total razsirlo obzorje, k sem bil mal bolj pozoren kaj vse majo na policah. Namrec po parih klikih ugotovis da je Calpis samo firma k dela to stvar (klikni za postopek proizvodnje). To je ena pijaca, zgleda tko k bi mal mleko razredcu in prvic k sem poskusu sem bil posteno previden, pac slabe izkusnje z razredcenim mlekom podobnimi stvarmi iz Irana. Tam majo neko “duughhh” rec k je kukr, jogurt+radenska+meta=huanotberigut; in k odpres ti eksplodira v rokah 😀 No ampak prijetno presenecenje! Zadevscina je prav fajn, tko sladko kislo pitna zadevscina, tko da prporocam. No ja to vse skup nima nobene zveze z boleznijo, ampak Calpis dela se vse sorte drugih reci, med drugim tud neke sokce, ki jih najdes v grelnikih (o.p. une omare k grejejo namest hladijo) in majo ful vitaminov notr, to znam prebrat 😉 in tko lepo tople so d’best za pit in se ful lepo pozdravis s tem. Hura za Calpis!!!!!

calpis_small.jpg

BTW ma pa Calpis se eno uspesnico za katero ste sigurno ze slisal Ajinomoto, una njihova super okusna sol, no ja ce si nocte pokvart mnenja o vasi najljubsi zacimbi, po kateri potem vsi fredi ful hvaljo vas riz, nehajte brat! Namrec totalno pocen trik soli so dodal samo malo mononatrijevega glutamata (ce ste kdaj po Aziji lazl in vidl, k pred restavracijammi pise “no MSG” je to to), ja noben bawbaw, pac mal kemije; no to je en ojacevalec okusa, ja ni cudn da je potem un vas normaln riz tok fejst 😀 Zdej pa veselo kuhat 😉

7 responses to “Calpis

  1. Kuhanje…hmmm…
    jz ze zlo pogresam tvojo kuhno in dobrote k jih kuhas!

  2. dej tjasa no. sej zdej vids da je bla ta salatova kuhna ena navadna kemija 🙂
    verjetn je se u labu namesu ksno coprnijo za na futr k je biu u bistvu zanc k svina.hehe.

  3. juhu; zdaj je se meni jasno, kako deluje ta calpisov postopek 🙂

  4. Ja, vsa zelenjava na vrtu v Domžalah je bila pa samo za krinko… Ta Sala family!!!!! 🙂

  5. Zdej pa vemo v cem je finta 😉

  6. madonadus pa ste me razkrinkal
    no ja pol pa nc vec vecerij 😉
    ocitno smo se jaz in moji starsi dost na faxu naucil, jaz kako zvarke mesat in onadva kako z rastlinami ravnat da tko rastejo kukr je treba 😉

  7. Pingback: Jogurt + Pepsi « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

