Psi/Lisice/Krneki

Prva dva tedna v Tokiju, ko sem tekal po “Rozniku” al pa po parkih v mestih sem nonstop videval ljudi, ki so imeli na koncih povodcev le pse, ki bili zelo podobni lisicam, taki majhni, precej kosmati pa rdeckasto dlako so mel. Pa sm hotel ze Alenko (dr. vet.) povprasat ce obstaja kasna ful priljubljena pasma na Japonskem v tem stilu, recimo mali japonski lisicji terier, pa da jih kej subvencionirajo al kaj. Pol sem po prvotnem soku videl kar nekaj normalnih kosmatincev in sem bil nekako pomirjen (nobenih mopsov (Maja) al pa zlatih odnasalcev (Jaka)).

Ampak nisem bil dolgo mirnega spanca, na enem potepu sem zasel v Harajuku, to je tm k najdes ljudi preoblecene v kr neki, oni vejo kater lik iz animeja nej bi bli, jaz pa dd?? pac fajn v neki so se nastimal, ceprav ni vedno glih zlo okusno 😉 No in hopla v eno lusno farbasto trgovinco, pa sem mal gledu naokol in mi ni blo nc jasno al oni to resno al se mal zafrkavajo

pes1.jpgpes2.jpgpes3.jpgpes4.jpg

Psa lahko obleces v pujsa, zabo, cebelo,… miki misko, jakata racmana,… pa se miljon variant; vse samo zato, da jih reveze ne bi zeblo 😉 Ko sem vidu nekaj ljudi s svojimi kosmatinci oblecenimi v te zadevscne, pa so gledal nove designe letosnje kolekcije ob pogostih “Kawaiii” krikih. No takrat mi je blo jasno, da oni to smrtno resno. Potem sem postal tud na splosno mal bolj pozoren na te zadeve in opazil da je po celem Tokiju tega polno. Groza – Krneki. Morm rect, da so mi ble une Lisice na zacetku bolj prikupne 😀

4 responses to “Psi/Lisice/Krneki

  1. Strašno. A vseeno, če vidiš kakšen fejst outfit za enko in dvojko kupi in pošlji.
    Namig: Batman, Spiderman, skratka nekaj zelo možatega, ker moja psa kot veš sta zelo možata.

  2. lisicke bi bili lahko spici…?
    a si ti sploh lahko predstavlas, kok mora bit te pse tam sram!

  3. Pazi foro: Vceraj sedimo punce na prednovoletnem kofetku, pa kolegica jamra, k ni svojemu miniaturnemu psu nic kupla za NL; kao da nima nic za oblect :))) Pa ji povem o tvojem prispevku na blogu in sem ji cisto dan polepsalal. Tko da bi imela eno povprasevanje po crno-belem kompletu za 2kg civavo. Po moznosti mal bol odpiljen design. Cist zares 🙂 A bi se dalo kaj ustimat?
    Drgac pa se mi zdi, da bi se magari splacalo za kak uvoz zmenit :))

  4. ujoj sem cist spregledu tole
    ja lahk grem kej kupit
    kaj pa hoce met kej tazga da spremeni civavo v kasno drugo zval al superjunaka?

Leave a Reply

