Fru

Obljuba dela dolg. No mal nazaj sem mal smrku in prhu, pa sem za preventivo vzel par neoanginov, to ponavad spedena moje zdravstveno stanje, pa ni hotl bit bols in posezem po coldrexu, k tko k na televiziji popedena vsega boga. No ja just not my luck?! In grem nasledn dan z enim coldrexom v trebuhu na fax, kjer je blo vse kul do sestanka s Fujijem (o.p. moj sef) in sedim tm pr nejmu slabi dve uri, mene je totalno motal in sem bil cist matast, tipson pa ne ugotovi nic, k oni se prav zares sploh ne gledajo v oci k se pogovarjajo. No in se prvlecm nazaj v lab, pa so ze prej opazl, da nism cist kul in so nekje najdl en termometr, me prsill da si pomerim temperaturo in pol ….. halo, cela groza k sem mel vrocino, klicat profa in un ves ogorcen jao, jao kaj pa zdej, you have FRU!!! (pride od influenza in tega da ne znajo rect R 😉 ) Pol se je pa zacel, klicart na vse mozne klinike in parlamentirat kaj bi z mano karantena, klinika, direkten odstrel …. po ful parlamentiranja, sestih telefonih in izborom ekipe najhrabrejsih studentov smo se odpravl na eno kliniko. Seveda nismo zrihtal nic razen da so spet klical ene sest drugih klinik in …. sem se pol kukr narocu za cez tri dni k so bli pol oni dva dni zaprti. Pol sem mel jaz mal dost tega vlacenja naokol in se opravicu in reku da se bom sam pozdravu, sam da morm it pocivat. Sam sm moral oblubt da pridm nasledn dan in da gremo na univerzi na medical senta.

tableti_small.jpg

Tm je bla pol spet cela zabava k mi je mami po Japonsk razlagala, kva nej pocnem z enimi praski in enimi tabletami. Razlaga je vsebovala besede candy, onaji in chigai = bomboncek, enako, razlicno; no ja te sem razumu. To je tko k na Tajskem same, same, but different 😀 pomoje sem dojel kva naj nardim s tistimi recmi glede na to da sem zdej ql (sem se trudu dotajcit kva je notr sam se gospa ni dala prepricat, da bi kasno ime al pa formulo ucinkovine izdavla). Pomembno je da je volk zdrav in koza …

5 responses to “Fru

  1. Mamile!
    Takle nosjo pr nas čudni tipi u žepih, k pol pod roko menajo bonboncke za eurcke 🙂

  2. Mali, men so tut sumljivi tele praski! Najbrz bols, da ne ves, kaj so ti dal;)

  3. Ne, ne, niso mamile. To je on prašek za posodo prat, ki ga daš v pomivalni stroj. Vse spedina, kot v reklami 🙂

  4. Haha, odličen post! Posebej možnost “likvidacije” mi je bla strašn všeč!

  5. Pingback: Telovadba « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

