Mleko – podrazitve – same, same but…

Jaz sem po naravi zelo apoliticen in na sploh mal alergicen na te zadeve in se rajs o tem sploh ne pogovarjam. Ampak ko potujes, si primoran malo spremljat zadeve okoli sebe, da te kej kasna vojna ne preseneti, ce si pa dlje kje zunaj, moras pa pazit, da na kaksnem letaliscu ne ostanes 😉 No torej zdej prebiram mal 24ur pa take zadevscine pa sem videl, da so zadnjic spet mleko pa ne vem kaj se vse podrazil. No naj vas potolazim to se ne dogaja samo v dezeli podalpski, ravno ko sem prisel na Japonsko je tukaj tud odmevala skandalozna podrazitev mleka, namrec podrazili so ga prvic po 30tih letih!!!! Hihihiii kar pomeni, da bi jaz celo svoje zivljenje pil mleko po isti ceni.

mleko.jpg

No in da to ni osamljen dogodek so v kratkem podrazili se taxije, prvic po desetih letih, kam gre ta svet 😀 Potem se pa vprasas, ce ze zdej ni poceni kako je moralo bit sele leta nazaj? Ker pri se nas vse drazi odkar se jaz spomnim, tukaj pa vse cene stojijo, huh je moral bit pa res hud strosek prit sem. No ja kar je se fino pri vsem tem, je da enkrat le lahko verjamete cenam v Lonely planetu, ker sej veste, kamorkoli gres in mas Lonely planet star tri tedne, pa so cene ze drugacne, na Japonskem NE!!!

5 responses to “Mleko – podrazitve – same, same but…

  1. “…about a 3 percent rise …” In japončki so šokirani… Za dol padit.

  2. ja to je 3% vec kukr zadnjih 30 let; je za razumet 😉

  3. a pa bos lahko zdej kak kakavcek spil? 🙂

  4. Ahoj,
    še 5 dag zenfa z moje strani… Ti se sicer na daljavo zgražaš, jaz sem bila pa za novo leto po 3 mesecih v Sloveniji in me je malo da ne kap zadela… Sem kar hitro nazaj prišla. Na cenej in toplej:-)

  5. hehehe
    Vesna pr vas je verjetno res ful cnej, pridej mal sparat k teb, na curry pa lasi 😛

Leave a Reply

