Nismo kristjani

Zadnjic enkrat sem se navduseval nad delovnim casom trgovin. Namrec trgovine delajo non stop, na vratih majo napisano recimo tole

stacuna.jpg

Najprej sem si mislil, ja pac od ponedeljka do sobote in nedelja, pac zaprejo. No in ko sem se zmenil z Japonci da gredo z mano na prvi shoping, da si ne bi slucajno detergentom za posodo eno leto rok umival πŸ˜€ In to naj blo ravno v nedeljo, pa jaz tko mal debel pogledam, ja kje bomo pa najdl kej odprtga πŸ˜• Pa so oni tud mal cudn pogledal, ja vse bo odprt. Men nc jasno in sem si mislu sej bomo pol jutr naokol letal in iskal kej odprtga. No nic nismo letal, vse je blo normalno odprt, kukr vsak drug dan. Da sploh ne govorimo o “kombinijih” k so odprti 24/7, ceprav je blo vcasih to mal drugac 7-eleven πŸ˜‰ Trgovine se zaprejo le kaksen dan po novem letu, verjetno vsi prodajalci polnejo vrece (glej sale/saldi). Pol jih povprasas kdaj pa majo pa pol frej a skoz delajo, pa ti vsi povejo, da pac rotirajo in majo ksn drug dan frej, ta najbl zoprne nocne in to pa tko in tko z veseljem studentje oddelajo. Naj odgovor sem dobil pa zanc od ene Japonke k ze neki casa zivi pr nas; sej za nas je vseen kater dan smo frej, sej nismo kristjani, pa se je mal namuznla zravn.

One response to “Nismo kristjani

  1. Dobre se je znebila ta Japonka. Ti da mislt…

Leave a Reply

