Predsodki 1: Guzva in nic placa

Ko sem odhajal iz Slovenije me je zbodlo, precej sovrazno nastrojeno vsesplosno mnenje ljudi s katerimi sem se menil o tem kam grem; so me pa pomirila mnenja nekaj velikih ljudi (Milan, Bostjan, Miha… men je tko fino k mamo vsi tko ql imena sam potem, ko ljudje postanejo pomembni, jih ne smes vec tko klicat; skoda), tko da sem spet lazje pobasal smuce pod roko in gremo.

No par predsodkov mi je tko mal opraviclo vse ostale velike ignorantske narode, ki ne vejo nic o Sloveniji in smo za njih Slovaska al pa del Rusije po moznosti tm nekje za Uralom: vsi na polno blond al pa z velkimi brki, al kukr si ze oni predtsvlajo nekoga k je tm nekje za devetimi gorami doma. No ja sej z Japonci je podobno res so dalec πŸ™‚ No ponavadi sem dobil v glavo same surove ribe bos mogu jest, totalna guzva-se dihat ne bos mogu, cele dneve delajo (in noci!!!), pa v taki trugi bos spal.

No bom poskusu mal to omilit, ker si nihce ne zasluzi predsodkov, isto kot velja za Slovence in Slovake πŸ˜€

avto1.jpgavto2.jpgavto3.jpg

Stvari se vedno zacnejo nekje, tko da je povsod nekaj resnice, samo ta guzva ni tko huda, da bi se vsi skoz povsdo guzval. Sej so problemi na vlakih zjutraj al pa na zadnjem zvecer (no ja sej pr nas je enako ko hocjo v petek zvecer vsi srednjesolci na zadnji avtobus πŸ™‚ ) pa cca enaka guzva po vseh metrojih na tem svetu v rush hour-ju. Al pa na kaksnih vlakih po Indiji, al pa… Je pa res, da so hudo iznajdljivi in potem velikokrat vidis stvari kot na slikcah, parkirajo pa tko na cm, hudi sefi so. Ceprav bi se pr nas lahko enako poparkiral po stari Ljubljani in bi mel Japonci pol kej za slikat. Konec koncev ni tko slabo in naful naguzvan. Poleg tega sem ajz u Tokiju in je verjetno kje drugje se precej bolj u izi.

avto4.jpgavto5.jpgavto6.jpg

4 responses to “Predsodki 1: Guzva in nic placa

  1. Pozdrav iz Domzal, ucim se 100 na uro s Petro! Caj sledi…

  2. Kako pa tip na zadnji sliki vn iz avta zleze?
    πŸ™‚

  3. mogoce ma direktno iz garaze vrata v flat; al pa ga porine notr in pol zakajla s kasnim kamnom; al pa mora vedno ta najmlajsi mulc parkirat k se lohk ven zleze πŸ˜‰

  4. A niste imeli avtomobilckov na daljinsko vodenje? No, to tile so pac 1:1 !!! Kaj bi dala, ko bi znala tak natancno parkirat! Pol bi najbrz mela ful manj tezav po Kopru. Zaenkrat pa se prisegam na Adidaske in gremo πŸ™‚
    Glede predsodkov pa – Na letaliscu v Marrakechu (Maroko) me je Anglez iz Londona vprasal, kako dalec je v bistvu Slovenija od Indonezije, in ce lahko gremo kar z vlakom? :)))

Leave a Reply

