Goya

Ko sem sel na Japonsko, mi je kar nekaj ljudi narocil zadevscine, ki se pri nas ne dobijo. Ene stvari sem nasel, ene pa se iscem 😉 Moj oce je enkrat gledal eno dokumentarno oddajo in notr so kazal neko kumaro, ki je ogromno pojejo na Okinawi. Tam ljudje povprecno zivijo zelo dolgo, sicer se ne ve al je ta cudna zgrbancena kumara – goya kriva za to ali ne, samo skoduje pa zagotovo ne. Naj bi mela ful enih vitaminov in mineralov in oh in sploh zdrava. No in jaz razlozim tem svojim Japoncem, da hocem domov poslat seme, noben me ni steku zakaj bi jaz seme in so vsi sam zavijal z ocmi, kva mu je spet?! No pol so se odlocl, da je bols, da jaz to probam, preden se lotim po stanovanju al pa laboratoriju nastavlat lonce in neki gojit.

goya2.jpggoya3.jpggoya1.jpg

Hopla, dve na internet, najdt recept in nasledn dan u trgovino po “zelenjavo” in gremo kuhat (v labu). Zadevscina je tko divje grenka HUA. Ni primerjave najbolj grenka stvar na svetu – je pa zdrava 😉 Sicer sta pol nardili eno zadevo s slanino in jajci in je blo kr prebavljivo 😀 poglejte si faco od Japoncka zraven mene hihhihihi 

Zdej pa se seme najdem in zacnemo gojit in prodajat, bio, zdravo … 💡

5 responses to “Goya

  1. A ti sploh kej jes?
    Na slikc si tak suhc!! Ne ga srat ej…

  2. Tud suhci občasno, vsaj po lastnih izkušnjah sodeč, kaj pojemo… 🙂

  3. Ej Morten, tud moja mami je oddajo o cudezni kumari gledala… bi mi tud eno na vrtu posadili, ce najdes seme…

  4. To sem pa gledala tudi jaz ta dokumentarec. Pa se tisti, ki jedo to goyo vsak dan niso nič kremžili 🙂

  5. Petra:
    Posljem. Se komu? 😉 Andrej mogoce ?
    Vale:
    Ja pol so mi razlagal Japonci da je to tko, k se navadis pol ti je najbols in skoz to jes 😉

Leave a Reply

