Gadgets 4: Rice cooker

To zadevscino sem prvic videl v nasem labu, kjer si kdaj pa kdaj lacni eksperimentalisti kuhajo svega boga. In potem v Maebashiju k smo kuhal pr stricu in potem…. kamorkoli sem sel. Zadnjic sva se s Chinatsu neki podila po trgovini in tm so jih mel pa ogromn, take spacy. Ko sem bil prvic v Angliji so mel doma vsi une grelnike za vodo k so si pol caj delal, k ga pri nas se videl nisem. Pol sm mal pomislu kaj mamo pa mi vsi doma toaster? mikser? …? Tp ti kar neki pove o kulturi prehranjevanja.

riz1.jpgriz2.jpg

No men je zadevscina izjemno vsec, k mam vedno probleme s kuhanjem tega riza. Tle pa nimas kej falit. Dobis eno merco (kukr pr pralnem prasku 😉 ) in pol dotocis vodo do oznake, ce si dal eno merco do ena, ce dve pol do tm k na steni pise dve… Mas pa dve varanti bl mokr in bl suh riz, mi ni cist jasno; ampak to je nas u labu k je predpotopen, bog ve kaj majo zdej te ta moderni 8) Pa se izjemno na hitr se nardi; 3 min in caw, pol ko pa zadeva riz skuha, pa ga lepo samo na primerni temperaturi za jest, tko da se ne shladi. Zdej pa cakam se AlDente cooker pa je moja kuhinja popolna!!!

8 responses to “Gadgets 4: Rice cooker

  1. Tega pa ne bi nikoli imela iz preprostega razloga, ker preveč rada kuham.

  2. Rice cooker si lahko videl pri Shino… ona je tudi to uvozila kot obvezen del kuhinjske opreme 🙂

  3. Vale:
    jaz tud rad kuham, sam sej kruh tud u toasterju pogrejem, pa vodo v unem kotlicku in ne u dzezvi
    Petra:
    u sej res, morm shino kje pisat; a mas polet kej dopusta?

  4. Jah, jaz riža nikoli ne kuham tako, da bi ga vrgla v vodo in ga skuhala, zato mi ta rice cooker ni simpatičen 🙂

  5. Ej, tole zadevo mam pa jst tle f nasem fletu v barceloni!!!! haha, je en japonc tle zivel prej pa je prnesu s sabo in pustu, tko mal knofkov, pa vse v japonscini 🙂 ampak riz je pa hud!

  6. ja so fukl ponosni na svoj riz, zmerom k kej govorijo o rizu, ja to “japanese rice”?! naslednic bom vprasu, ce majo se kasnga druzga 😉

  7. Martin, ne jih izzivat! Mašina za riž se mi zdi pa čist fajn zadeva… Za tiste, k smo na tesnem s časom, ki ga posvečamo kuhanju…

  8. Jaz sem se s to masino srecala pri “moji Tajki” v Lj. Zadevco se da kupit tudi v Leclercu in verjetno se kje.
    Glede na to, da tudi sama ful kuham, mi zadevca ful prav pride; pa se riz je odlicen. Zmeraj je svez; ostane pa kar nekaj dni, brez problema. Na Tajskem je to obvezna oprema vsake kuhinje. Priporocam.

Leave a Reply

