Eksotik

Ko sem bil otrok sem se vedno spraseval, kaj za vraga eno sadje je to eksotik. Namrec ni mi slo v glavo k je to pisal na raznih Bibitah, Swingih, …. ker ponavad je blo kasno sadje, recimo kiwi-banana al kaj je ze bla una divje zelena rec 😉 Potem sem kmalu ugotovil, da je to verjetno nekak tkole: uni k so mesal tiste E-je da so dobil nek nov okus, se pol nikakor niso mogl odloct kaj bi to blo …. Pa so mal premisleval in ugotovil “ah nej bo eksotik“, ker stvar ni bla nicemur podobna, slis se ql, kako ma pa eksotik okus pa tko in tko noben ne ve 😀

european1.jpgeuropean2.jpg

No v njihovih nekoc opisanih avtomatih, dobis vse sorte kavo (vse cca istga okusa). No in majo tud eno k je European taste, kaj za vraga nej bi blo pa to? No ja Japonci se pomoje tega lotevajo isto k nasi pijacomesalci, neki zmesajo; po cem ma okus? Noben ne ve. Pa nej bo European, ql se slis pa se noben ne ve kasn nej bi bil to zares okus 8)

One response to “Eksotik

  1. Dej opiš nam ta European taste, da vidmo po čem kej mamo okus, oziroma ma Evropa okus. Me prav zanima kaj si pod to predstavlajo.
    “The taste of Europe – fresh like ….? NOOOOT.

Leave a Reply

