Pralni stroj…

Ja stvar mi je vzela kar nekaj casa, da sem nastudiral kako prtisnt na gumbe, da nardi kar hocem. Ce si pogledate slikco je vse kar pise po nase “Simple & Compact”; o prvem rajs ne bomo razglabljal 😉 Zakaj za vraga nimajo kej kje narisan, drugac pa vse povsod neki pajaci, pa glih tle k bi mel lahko ovcke pa tko naprej? Priblizno mi je jasno, da se vedno masin lotis tko, da najprej ta velke gumbe prtiskas in potem zmeram manjse. Ko sem prvic pral, je slo odlicno, mal sem kliku in nevede je zadeva res naredila kar sem hotel jipie!!! No ampak pol je blo par ponesrecenih poskusov, od tega da je bla vsa voda notr k sem odprl, do tega da je blo vse polno praska se po cunjah. Po prvih konzultacijah z Juretom, se vedno ni slo vse gladko in sem se vedno tlacu prasek v uno vrecko, k mi je pol Chinatsu pojasnila, da ta stvar zbira prah – sem ugotovu da ga res!!! Se eno presenecenje, vsi perejo z mrzlo vodo in ce ne sedis samo v pisarni, ven dobis sicer disece ampak nic kaj ciste obleke 😦

pralni1.jpgpralni4.jpgpralni3.jpg

Sem pa kupu zdej en prasek z encimi, pa da vidmo kaj znajo Japonski biokemiki. Dobra stran; tezko kej razbarvas pr teh 15-20 stopinjah, ki jih ma voda 😉 o susenju pa kdaj drugic…

3 responses to “Pralni stroj…

  1. Martin, pa ti ne bos znal nic delat z nasimi simpl masinami k prides nazaj:) Se mi zdi da je pri vas na drugem koncu zemljske oble vse tako komplicirano… Pomoje mors nujno natuhtat kako se pere z vročo vodo, k si bolj sporten tip, sicer se te bodo vsi izogibal:)

  2. sem spraseval Cvetota kaj on nardi, pa je reku da najprej mal namocs in pol on notr v pralni stroj nabase se ene gumijaste kugle – opravlajo sto funkcijo k uni kamni, ki so jih jedl dinozavri in so jim pl pomagal prebavt/premlet hrano 😉

  3. a pol so v bistvu stvari oprane “stone washed”??

Leave a Reply

