Kurjava + Elektrika

Kje so radiatorji, kamini, gaspercki… Nope ne boste nasli, tuki nima nihce centralne, mogoce na Hokkaidu, samo se v hribih na smucariji se vsi grejejo s klimami ?! Pa vsi so navajeni na ful hladno. Sm enkrat kukr pojamru, k se nism mel nastimane klime da sem mel zjutri sam 15 stopinj in so mi rekl, ja sej ni hudo 😮 Njih nic ne moti ce je v labu mraz k strela, so pac v bundah? Zakaj pa pol sploh kasne stene okol dajejo? Sej lohk tud uzuni delamo? No ja zdej jaz na veliko palim klime po vseh labih 😉 in seveda doma. Pa sem pol prsel na idejo, ki mi jo je dal Matic, da je mogoce tuki strom tko pocen k v Ameriki in da se jim ne splaca met centralne (gorivo stane cca tko k pr nas). In se rajs kr s klimami grejejo, k ekolosko ze ni, kukr so obsedeni s tem.

klima.jpg

Odgovor: ne. Cena kWh v Ameriki, Sloveniji in na Japonskem je 3.07, 7.65 in 10.3 evro centov. Nic novega: pa si recem se enkrat Wakarimasen 😳

2 responses to “Kurjava + Elektrika

  1. Ojoj. Jah, pol pa nic. Zgleda je res vse drago.

Leave a Reply

