Quo vadis 日本

Namrec sem zadnjic neki listal casopise in gledal slikce (tko in tko druzga ne morem 😦 ) in sem zapazil nekaj jako cudnega. Se vrnem k temu.

Ce bi moral zbrat dve stvari, ki se mi zdita najbolj znacilne za Japonsko in jih Japonci ne bi spustil iz rok, sta to sumo in gejse. Glede na to, da sem ze nekaj casa nazaj videl neposevnooke bajske ravsat se s ta normalnimi “sumoti”, je ta mit ze padel. Vse skupaj se je zacel z enim modelom iz Havajev, danes je pa sla stvar tako dalec, da sta oba trenutna yokozuni (najvisji “cin” pri sumu) Mongolca; kar huda rec za Japonce 😉

No v tistem casopisu sem pa videl eno slikco na kateri je bla ena gejsa, ma mi je bla mal cudna in sem si mislu mogoce se grejo pa kasn pust pa to, kdo ve. Ma sem se hitr premislu ker tist casopis je bil resen in se pomoje ne bi tko hecal, pa sm mal posrfu in hopla, evo prva nejaponska gejsa!!! Sicer ena Avstralka, ki je studirala na Keio, ful huda univerza v Tokyu, in pol na Oxfordu; kar na gejse nikakor ne mece slabe luci. Pa vendar ni Japonka 😮

Kam gre ta svet / Japonska?

4 responses to “Quo vadis 日本

  1. se strinjam s tabo. in to se povsod dogaja. zadno sm vidla španca v gorenjski narodni noši 🙂

  2. Men se to ne zdi nic kaj fer!!! grrr! Ko sem bla mala, sem se vsako leto za pusta nasemila v gejso, ker mi je blo to nekaj fascinantnega; evo, z “malo” truda bi bla lahko prava 🙂
    Mama pa mi je zmeraj govorila, da to ne bo slo itd. eh, …

  3. Kaja:
    sicer se j v naso noso mal lazje spravi, pa mal te polko in vriskat naucijo pa si nas. Sej je ze Janez Belina to pocel. Gejse pa huh komplicirajo kukr z vsem ti japonci 😉
    Vesna:
    mislim, da si ne zelis vsega tega truda, sam zato da bi pol lahko perfektno stregla tipom….ali pac? 😀

  4. Nic vec ne bo kot je bilo 😉

Leave a Reply

