Telovadba

Pod pretvezo, da hocm mal telovadt, k mi drugac kao nic ne dogaja, sem hotu na faksu spilat kasn zogobrc al pa kej tazga, da bi spoznal se kasnga domorodca. No smo se narobe razumel in mi je Takii-san napedenu fitnes 😮 Stvar izjemno sovrazm, ampak ker se je ze tko lepo potrudu, sem pac sprejel ponudbo. Pa se glede na to, da mam kolena fuc in so zdravniki rekl, da bi moral malo misice okrepit bo prav prislo (ceprav ?!? no ja nekaj morjo pa ze vedet po sestih letih studija 😉 ceprav je tale brez diplome men mal sumljiva hihihi).

telovadba.jpg

No ja to sploh se ni to. Potem se je zacel, najprej na pregled srca, k enmu zdravniku izven kampusa. Seveda ne sluha ne duha o kasnem meni razumljivem jeziku, pa smo se s sestrami komi zmenl kdo nej se slece 😉 pop, pop, pop par zadev na prsa, eno klamfo na nogo, eno na roko zadevsna neki sprinta in k zdravniku. K je 5 min neki govoru in pol ugotovu :roll:, da mi ni nic jasno kaj mi govori, je pomignu z roko in reku OKE in mal postemplal un list in sem lahko sel. Potem sem moral se nazaj na kampus v medical center pogledat gospo, ki mi je nekoc dala neke praske, me je premerla od glave do pete in nazaj, pa pokimala in podpisala un list. Ta detajl mi ni bil jasen, a se tle zdravniki en druzga mal cekirajo? Potem sem se moral se zavarovat, ene tretjic, tko da upam, da mi ne bo kej narobe, k se nc vec ne znajdem. Seveda nism nc razumu, kaj sem podpisu, sam so ble pa lusne slikce k ponavad. Upam, da sem zavarovan pred psi, to poznamo ze iz Slovenije (nic kaj prijetno ane Robert). Sm pol vprasu in un pes ne laja po Japonsko ampak, je to menda “sound” kako ugrizne 😉 GABU!!!

In zdej lahko telovadim!!!!!

One response to “Telovadba

  1. Ejejjej! Slabo si se ti to zmenil s sestrami! Kaj jim nisi mogu razlozit, da si ti dr. in da bi jih ti mal pregledal? 😉

Leave a Reply

