We want your blood – NOT!!!

Prejsn teden sem na smucanju cist tko na izi omenil, da bi ful dal kri, ker si je ze dolg nisem spuscal (doma stalno prakticiram). In takoj sta se najdla se dva gastarbajterja v druzbi sestih, ki sta brez kakkrsnegakoli prepricevanja rekla, ej jaz tud. To mi je blo zelo cudno, ker v moji dolgo trajajoci karieri puscanja krvi, je to tocno enaka stevilka, kot sem v letih uspel prepricat Slovencev v to pocetje. No pa smo se zmenil, da gremo ta teden, mal posrfamo kje lahko to pocnemo in najdemo smesne zadeve. Namrec nej bi jim tako manjkalo krvi, da ce das kri dobis se masazo rok, nog al pa manikuro itd 😉

blood.jpg

Ampak zadeva ni tko preprosta – remember you are in Japan. Takoj ko smo se namalal tm, nas je zgrabu nek gospod in pomolil pod nos en kup kanjijev. Hvala bogu sta unadva modela ze sto let tle in razturata; kmal je blo jasno, da nas nocjo. Namrec ce si bil od leta 1980 pet let v Evropi al pa 6 mescev v Veliki Britaniji al na Irskem al ….. ne mores dat krvi. Ker se bojijo norih krav al cesa. Ampak ni sam to, ker se je eden od nas treh clo kvalificiral, da bi lahko dal kri glede na to pravilo, sam potem je gospod zmajeval in zmajeval z glavo, tko da smo obupal in skruseni odsli. Torej se vidmo na Slajmerjevi, ko pridm kej nazaj, tm ne komplicirajo, ce ne verjamete probite.

9 responses to “We want your blood – NOT!!!

  1. Bolje nic kot belceva kri, al kako? Meni se sicer manikura bolj dopade kot sendvic k ga dobis pri nas… Tudi pri nas primanjkuje krvi in ful iscejo darovalce, tako da te bodo tukaj veseli!

  2. a mislis,da nasi vzamejo kri od Japoncev?
    tud ce so bli v Angliji?

  3. Uau! Hudi predsodki in še kao znanstveno podkrepljeni! Skoraj ni več smešno, ko malo bolj razmisliš…

  4. Sicer sem si že rekla, da si ne bom več postavljala vprašanja: “pa kaj jim ni jasno?!?!”, ker je odgovor itak vedno isti- don’t even try to understand.
    Pol pa vidm neki takega…pa si ne morem kaj…
    Po drugi strani pa ravno po teh stvareh vidiš, da tam si in vedno boš- GAIJIN…

  5. Pr nas jo pa stran vrzejo, ce jo das 3dl namest 4, ker ti pac hocs, nocs neha tect.
    Hocs nardit kej dobrega in ti ne dovolijo. Tk je!

  6. Next time si vabljen, da se nam pridruzis, ko imamo “svoj dan”. Tak btw. je to eden boljsih zurckov. Zujtraj na krvodajalsko; pol pa tavat po stari lj. Zvecer pa piknik. Sem tud sama ze ful folka “vclanila v to drustvo” 🙂
    Tjasa: Drugac je pri nas tako, da ce das manjso dozo (4 dcl) – jo uporabljajo za srcne operacije. Baje. Samo morajo ze od zacetka vedet, zaradi “embalaze”.

  7. Jaz to ponavad kar zjutri nardim, najprej na kofetek z Dragotom mal na fax, pa pol kri spustit, na zajtrk in picim nazaj na fax 😉

  8. Sej ne mors vnaprej vedet kok krvi ti bo prtekl oz ne. Kakorkoli, potrudla sm se dvakrat in mi nikol ni uspelo-mam zgleda mal cudne zile.

  9. hmmm, meni pa kar lepo steče, ampak ponavadi se mi zatakne pri vprašalniku 😉

    …so mi pa enkrat taxi poslali v službo, samo da sem prišla dat kri, ker sem bila brez prevoza, ki me je po malici tudi domov odpeljal…

Leave a Reply

