Pakiranje in navodila 4

Danes malo o malenkost vecjih stvareh. Ko sem kupoval futon (stvar na kateri Japonci spijo), mi ni blo cist jasno kako bom stvar pritovoril domov. Ampak Japonci majo odlicno postrezbo in naredijo vse za stranko. Pa en mali miljon se jih povsdod drenja. Recimo v lokalu velikosti Zmauca, bi jih sigurno ene 10 delal naenkrat: en kavo dela, en sendvice, en radesko toci… Nazaj k futonu. Po tezavnem izbiranju med 50 enakimi futoni z malenkost razlicnimi crkorisi, koncno izberem enega in ga nerodno stlacim na pult. Tam sta ble ze dve mami v nizkem startu, ena se je vrgla na bogi futon, da sem mislu, da ne bo za nobeno rabo vec, ta druga ga je pa neusmiljeno prevezala v vse smeri. Potem sta ga oblekli v en papir, da se ne umaze zadevscna in pol se mal prevezali in dodali rocaj.

fut1.jpgfut2.jpg

No to pa ni vec tak problem nosit. Doma sem se oddahnil ko se je stvar lepo razvila v svojo uporabno velikost 😉 Me prav zanima kaj naredijo z jogijem?

Leave a Reply

