Welcome to my tent

Sem ugibal kaj bi tole moje stanovanje lahko bilo. Najprej sem si ga zamisljal, kot nek brlog, pa je mal mejhen za kasne medvede, pol se mi je zdel da je k ena duplina; pa je tud mal premal v luftu ya kasne veverce. No in mi je vzgal!!!! Zadevscina je kot en sotor. Zakaj?

1. Spim na futonu, ki je cca mal bolsi armaflex, na slikci za okus kok je to velik (se stisne na kasn centimeter)

2. Vse skupi (bivalni del) je velik kot en tak mal vecji druzinski sotor.

3. Ko stopis ven iz sotora, je taka izi mini kuhinja, ki bi z lahkoto spominjala na kasne tabornike.

4. Pol je pa tuki se taka improliga kopalnica iz enega kosa, plastike, vse se skup drzi, nimam pojma kako to nardijo, ampak ni ga bolsga za pomivat. Ce si v stilu mene k vse naokol leti, ko se tusiras spotoma se kopalnico pomijes.

futon.jpg

No je pa pol to tak mal upgrade-an sotor; TV, internet, klima…. Torej ce komu pase kampirat, welcome to my tent!

6 responses to “Welcome to my tent

  1. Hi hi! A ze dolgo ni bilo guzve v spodnjem stuku in jo celo malo pogresas:) Sicer je pa primerjava s sotorom kar dobra, se posebej ce spis na armafleksu v “predprostoru”:)
    Fino je bilo!
    LP,m

  2. Za pusrat smešno. Best.

    Kam bi šel pa Runo recimo v takem placu sem razmišljala? A obstajajo tut take zadeve kamor lahko psa zapakiraš?

  3. tuki majo v glavnem lisice 😉
    https://salamala.wordpress.com/2007/12/30/psilisicekrneki/
    ne vem kam jih dajo, sam pomoje ce mas “sotor” mas lahko samo civavo, k jo lohk v predal spravis, ce je panika

  4. Mogoče primeren za kakšnega manjšega medveda… npr. rakuna? 😉

  5. no ja ce nalozis enga medveda in eno vevrco skup dobis vevveda=rakuna

  6. to je to, sam pogruntat morš kako takle upgrejdan šotorčič enostavno selt okol, pa si zmagu!

Leave a Reply

