Posta

Pa ne bom o kupovanju znamk (o tem kdaj drugic). Imajo odlicen sistem dostave paketov, ki bi ga morala posvojit tud nasa PTT. Ker to da ti oni dostavjo paket oz osebno posto zjutraj, ko vecina postenih ljudi dela, nima ravno velikega smisla. Sam sem enkrat ze lovil postarja, ker je s seboj vozil moj nov potni list, ki ga nikakor ni hotel zaupat mojim starsem, jaz sem pa cez dva dniletel v Moskvo ocitno brez vize, ce se potnega lista nisem mel. Dohitel sem ga na “malici” pred lokalnim kaficem. No tukaj ti enako pustijo listek, ce te ni doma, zrazliko da jih potem poklices in se zmenis, kdaj ti zadevscino dostavijo. Lahko do devetih zvecer, sicer se verjetno Japonci jezijo kaj tko kmal nehajo, ker jih precej se ne pride iz sluzb, ampak v Sloveniji bi blo dovolj 😉 Ce pa ti prinesejo kaksno stvar, ki je prevelika in ne gre cez uno rezo nabiralnika in ne rabi podpisa/stepla, mam pa jaz na vratih en tak vecji nabiralnik, kamor ti zadevo zbasejo in nastimajo eno kodo (stiri cifre kukr smo mel vcasih na kolesih klucavnice). Spet lepo napisejo listek z uno cifro in seveda miljon kanjijev.

posta1.jpgposta2.jpgposta3.jpg

Tko da sem mel jaz zadnjic v uni skatli tri dni paket, preden mi je en prevedu kaj za vraga pise na unem listko in kaj naj pocnem z uno cifro :S

Leave a Reply

