Pakiranje in navodila 6

Danes bodo na sporedu mlecne zadeve. Glede na to da mam ful rad jogurte, ki so u Sloveniji odlicni in zadnje casa tudi inovativni, tko da ti ne postane dolgcas. To so se sli po svetu ze mnogo prej, “miljon” let nazaj sem se v Panami naduseval nad enim z okusom jabolka in cimeta = po nase strudl. Torej Japonski jogurtopridelovalci ti dajo poleg normalnega jogurta se en paketek sladkorja, pise, da je sladkor za jogurt. Sicer ne vem cist kasna finta je, da si ga ne bi mogu v caj strest, ampak sej pase v jogurt. Tko k smo v vrtcu jogurte jedl, k so nam bli vsem prekisli. Men je pa tko in tko naj z medom, na vsesplosno zgrazanje zenskega dela nase katedre πŸ˜‰

mlek1.jpgmlek2.jpg

Potem majo pa se en izum na embalazi za margarine, en tak repek? Ki sem ga jaz najprej uporabljal za lazje odpiranje pokrova, hehehe πŸ™‚ , dobr da me ni kdo vidu. Potem sem pa pr enih frendih vidu, da je zadeva zato da mas vseskozi notr lahko zlicko, al pa nozek za mazanje vsebine embalaze. To je ful fino, k men se tko in tko ne da pomivat, kukr verjetno vecini in tko je treba eno stvar manj pomit, pa se putr oz podobno se ful tezko pomije 😳

mlek5.jpgmlek6.jpg

Leave a Reply

