Diploma

Tko kot pri vseh ostalih stvareh na Japonskem je to tko, oni se neki odlocjo in to nardijo. Diploma gre tkole, vsi naenkrat diplomirajo in pika. Majo nek rok februarja, ko morajo oddat svoje “spise”, ker so res kratki, zadeve dolge recmo 15 strani. Sicer je res, da s kanjiji mal vec napises na eno stran kot s crkami, samo graf al pa spekter ja pa enak in vzame isto prostora. Pol to velike glave mal premlevajo in hopla spet vsi naenkrat zagovarjat; to ni nic hudega (no ja sej pr nas tud ni 🙂 )

diploma1.jpgdiploma2a.jpgdiploma3.jpgdiploma2.jpg

Danes je bil pa vrhunec, podelitev diplom!!! To zgleda tko da se vse punce napravjo v kimono in bog ve kok casa zjutri to nase vlacjo 😉 Potem se vseh 1000+ nabase v slavnostno okranclano telovadnico in neki govori, pa se govori… Dobil sem note s hiragano, da bi z njimi zazgolel “gaudeamus” ob spremljavi simfonicnega orkestra, pa nekak ne berem tko hitr hehehe. Potem smo sli vsi vsak fax zase v svojo kamro, smo dobil bentote, mal pojedli, spili en kozarec piva, ne poln. Tolk da so se mladci lahko iz dna duse zadrl KAMPAI!!! Potem smo se vsi slikal, jaz une v kimonih, vsi ostali mene. Resno me zanima, kaj nardijo s temi slikami, a recejo lej jaz mam prjatla iz … al kaj. Spet govori … in cuf se je nekdo odlocu in na hitr vse pospravt in naprej delat 😉 Torej konc zabave, mckn drugac k doma…

2 responses to “Diploma

  1. Na zdravje!

    Eni pisni viri pravijo, da se reče kaNpai (乾杯) in ne kaMpai, kot nekateri narobe pišejo! Sicer pa sem se zato oglasil, ker sem upošteval že Zdravljico po novem besedilu. 🙂

    Sicer pa: jaz že 20 let govorim, da diploma ne bi smela biti daljša od 15 strani – z grafi , cirkusi, tabelami, dodatki vred.

  2. Pingback: J-pop « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

