Broadway ミュジカル

Nimam pojma od kod Japoncem to mega navdusenje nad Ameriko, ta zgornjo. Namrec skor karkoli je od tam, je fajn. No da ne delamo krivice, broadway mjuzikli so res fini, tko mal se za sprostit in fino muziko poslusat. Sem sel gledat do zdej dva Lion king in Wicked, ali kaj se je zgodilo pred carovnikom iz Oza. Se mi je sicer najprej zdel da bo vse skupaj sila cudno, vse v japonscini in sami Japonci po odru, ampak so lepo fino zapakirani, muziko pa tko in tko poznas, no ja saj od Lion kinga.

wickedjapan.jpg

Ampak sem bogatejsi se za en obcutek, zdej namrec tocno vem kako se otroc pocutjo,ko jih starsi peljejo v kino gledat kaksno nesinhronizirano risanko. Brat tko in tko se ne znajo, jaz sem bil pa tko in tko brez podnapisov. Zraven sem mel sicer suflerja, tko k sem verjetno zgledu cist zgubljen, sem dobil mal smernic. Drugac pa domisljija dela na polno. No ja men na Japonskem ni treba dalec, da mi domilsjija dela 300 na uro, sam u sluzbo grem 😉 “Kaj pa bi brez domisljija!

2 responses to “Broadway ミュジカル

  1. Kul. A majo tam tud tak district, kot je Broadway v NYC? Pa moznost, da zadnji hip kupis vstopnico v zadnji vrsti za malo manjsi denar? LP, Spela

  2. Ja lahko kupis ce kej ostane, sam ni nic cenej. Nimajo tazga districta, ful lepe moderne teatre.

Leave a Reply

