Hrana 2: Ramen ラメン

Velikokrat si ljudje mislijo, da je Japonska al pa Kitajska riz-only dezela. Ni cist res majo ogromno “nudlov”, Kitajci pa se cel kup knedlov. Glavne tri skupine so ramen, udon in soba. Danes o ta prvih. Tko na dalec zgledjao kukr tist CupNoodles, ki jih lahko kupis po celem svetu v ene sorte skatli, prelijes z vroco vodo reces 180krat 21 in so skuhani 🙂 Taki mal nakravzlani, kukr iz jajca, sam verjetno odvisno od kvalitete al so res vidl kaksno jajce.

Ta zadevscine plavajo v neki juhi in potem ti povrh vrzejo se marsikaj. V glavnem kaksn kos pujsa, pa mal kalckov, pa se kasno zelenjavco, jajce al pa tofu … Te juhce majo tko generalno tri okuse sol, sojina omaka ali miso. Zadnja zadeva je neka fermentirana rec soja, jecmen … v glavnem mocno. Potem so pa se razne variante da dobis mrzle nudle in jih neki pomakas v juho in ….
Sej smo se ze naucl, da znajo Japonci vedno nardit se kasno varianto vec 😉 V labu mamo enga modela, ki je nor na ramen in ma buklo s 125 naj ramenplaci v Tokiju in pol hod po knjigci. Sem bil parkrat z njim, pa ni blo svoh. Enkrat je blo divje pekoce, se mi je takoj cudn zdel, ko so mi kar takoj dal kozarc vode in robcke. Ko sem pogledu mal naokol in so vsi sopihal in svical. Kaj mors pa smo se mi 😉

3 responses to “Hrana 2: Ramen ラメン

  1. >Ko sem pogledu mal naokol in so vsi sopihal in

    >svical. Kaj mors pa smo se mi 😉

    Poslus, razumem, da pri Inputu zraven voda. Kaj pa pri Outputu, a je na washletu tudi kozarec ….hm, hladilnega olja?

  2. ne ni blo panike

Leave a Reply

