Update

Moram mal za nazaj odgovorit, ker so se neka vprasanja pojavljala v komentarjih, pa jih nisem odgovoril al pa stvari, ki sem jih se vmes nasel, pa se navezujejo na stare poste in niso “vredni” novega posta sami po sebi 🙂

KitKat

Najdu se malo morje tega. Mango, mame-zelen fizol, banana, mandarina, dzanduja (gianduia po nase), melona, banana, purin (ja to pise, ja pa kao crema catalana) … zgleda ni konca 😉

Washlet

v enem komentu je bilo vprasanje kako je to v zenskih WCjih. Pa sem se enkrat odtihotapu in pofotkal. Ful majo vec zadev, hehe. Pa se celo eno skatlo, ki simulira sumenje vode?!?! Sem mal povprasu in so mi razlozil da je to zato, ker so vcasih bejbe, preden so mele sumece skatle, skoz prtiskale na vodo da se ne bi slisal, kaj in kako pocnejo.

Maraton

Tole so pa noro pacal. Namrec rezultate so rojeval vec kot en mesec? Nakoncu sem bil 2382ti od 26654 tekajocih naokoli po Tokyu. Se vedno ne vem na kerga naslednjic 😉 Jaka? Letos me je sefe peljal na kosilo v Le meridien sam mi je blo hudo bedno, k sem mogu sedet pr mizi na kateri smo mel medaljo??? Najprej mi je povedu da sem prepocas teku k ne zgledam nc zmatran 😉 In pol je vsem kelnerjem povedu in me skor porocu z eno za sosednjo mizo. Pol sem ugotovil da je pravi cas, da se poslovim 😉

2 responses to “Update

  1. Hehe. Sem gledal pred dveni londonski maraton pa slike od Matjaža, pa sem spet tuhtal a bi al ne bi. No pol sm šel včeri na badminton in spet komi hodm. Kur*eva ahilova tetiva na desni nogi se je odločla da se bo rahlo raztegnila čes meje svojih zmožnosti.

    Star sm ko drek… S tem da sm si na telefon dal v background Nehi jest sladkarije, bajs! pa ne vem če bo kej pomagal, ker se lihkar spogledujem z eno vrečko piškotov oblitih s čokolado, k sm jo bil primoran včeri kupt, k me je avtomat prisil v vtikanje prevelke količine keša:)

  2. Pol pa izgovori, da si star!!
    lenoba :))

Leave a Reply

