Veleposlanistvo Republike Slovenije Tokijo

“To ni kritika!”

namenoma ves cas brez imen

Verjetno veste, da se bo letos na Japonskem, tocneje na Hokkaidu zgodil G8-summit/srecanje-G8 in so ze februarja besno popisoval vse k smo prisli tja: stevilka noge, frekvenca mezikov … No in ze sedaj veselo harajo najpomembnejsi politiki po Japonski. Med drugim tudi JJ kot premier drzave, precedujoce EU in Barroso kot predcednik, …

Danes organizirajo nek sprejem s cesarjem in nasploh hudo. Cveto me je prejsnji teden poklical ce sem dobil vabilo, pa ocitno na nasem veleposlanistvu ne vedo da sem tukaj. No ja Cveto je poklical na veleposlanistvo, ce lahko pridem in so mu rekli, da naj jih poklicem in potrdim da pridem. Nic lazjega kot to 😉

Niti ne! Cel naslednji teden sem jih klicaril saj 5krat na dan in so imeli vseskozi zasedeno. Poslal sem par mejlov na razlicne naslove, nic odgovora. Poslal celo fax, ce jim nic drugega ne dela, spet nic.

Potem sem malo preverin njihovo stran; res licno izdelana in res me veseli da si vsi stirje, pet …? gospodov deli isti telefon, mogoce celo isto pisalno mizo; s tajnico vred 😉 kako varcno!!! Res mi je vsec, da doticni gospodje pazijo na nas davkoplacevalski denar. Saj verjetno vedo kako tezko je treba delat, da zasluzis kaksen evro.

Na koncu sem na predvecer sprejema po nekih vezah (najlepsa hvala) le dobil telefonsko stevilko (drugacno od tiste zasedene) od nekega studenta, ki dela na veleposlanistvu. Pa me je najprej hotel prepricat, da ce sem klical zadnji dan je bil telefon verjetno zelo obremenjen. No potem je le spomnil, da so imeli telefon dvignjen cel cas. Ker je najlazje tezave zvalit na koga drugega in rect, da nisi odgovoren za te reci. No saj nisem pricakoval, da bo en student odgovoren za kaj takega. No pa sem dobil novo telefonsko stevilko; torej klicem gospoda 2, precej podobna zgodba, v glavnem da bi moral koga dobit na tisti telefon. Ja sej bi si jaz tud tko mislil glede na to da si ga deli toliko ljudi, bi res lahko kdo dvignil 😉 In potem, da zal ni odgovoren za te reci… Vmes mi se pove, da se je gopspod 1 gladko zmotil v tem, da bi bil on odgovoren za kaj takega. Seveda se mu opravicim, ker je bila ze pozna ura, in se poslovim.

Vendar se mi poraja vprasanje, kaj ce ne bi bil na tapeti le sprejem. To bom verjetno prezivel. Kaj ce bi bilo kaj resno narobe in jih cel teden ne bi mogel kontaktirat? Ja verjetno bi poklical avstrijsko veleposlanistvo, sja nas oni zastopajo v primeru, ce nase ambasade ali veleposlanistva ni v tisti drzavi; recimo Honduras al pa Kirgizistan. In ce ljudi ne mores nikakor kontaktirat, je to podobno kot ce ne obstajajo.

Nauk basni:

Ce se odprevljate na Japonsko, kontakt slovenskega veleposlanistva ni dovolj, vzamite se naslov n telefonsko stevilko avstrijskega veleposlanistva.

7 responses to “Veleposlanistvo Republike Slovenije Tokijo

  1. Sam bi pa zalepu tko gospoda 1 kot gospoda 2 in še mau gospoda 3. Tam se praskajo po jajcih in vlečejo brutalne dnarje, da bi pa kdo kej naredu. Hmmm…

  2. po moje nisi v taptravi stranki…

  3. “To ni kritika!” :))))))))))))))))))

  4. @pero: aja sej res, ker če si v ta pravi stranki, ti ob učlanitivi dajo še direktno telefonsko (mobi) od vseh ambasadorjev, cause you never know. aja pa pri volilnem lističu, če pravilno obkrožiš, se ti izrišejo te telefonske zraven. ne štekam?

    Šala to pa mega sucks in me zanima, zakaj si sploh šel na tak sprejem, ki je tako “welcoming” za vse Slovence živeče na Japonskem. Sucks. Se pridružujem Jakatu.

  5. Jaka: nimam lepila
    Pero: stranka “Martin na Japonskem” je precej nevplivna in malostevilcna
    Mitja: resno samo kronika + nasvet
    Lenka:ne bomo se kregal o politiki + sej stvar ni “newelcoming” sam ce ti uspe dobit koga na tulifon.

  6. Nu, doma so predvajali premierjeve toge poskuse pokazati, kako smo si z Japonci Eno.
    Recimo, imamo radi haiku. Pa se potrudimo:

    Janša v Tokiju

    Predzadnja vrsta!
    Pustil zvabiti se je,
    ponosni Padec.

    Janša v Pekingu

    Veliko teh rac!
    Pekinških časopisev
    ne bere rad vsak.

    Smrt v Benetkah

    Ime mu je Janez,
    ko po golobčkih sega
    roka Urškina.

    Tibetanska knjiga mrtvih

    Pet besed vam dam,
    da vidite kosti med
    nogami teh lam.

    Koza v zelniku

    Več pozornosti?
    Veleposlaništvo je
    reklo nimamo.

  7. NO, še to povezavo poglejte. Ni vsak sosed Avstrijec, da o Poirotu niti ne govorimo!

    http://globalnation.inquirer.net/news/breakingnews/view/20080422-132057/Do-you-want-to-go-to-Slovenia

Leave a Reply

