Pomlad 2008: aja zdej mi je jasno

A se spomnite enega posta bl na zacetku tega pisarjenja, neki o zimi in mravljah. Ne vem, a sem ze tolko casa tukaj in sem se mal privadu na njihovo ”anglescino” al pa sem rabil sam mal vec informacij, da sem pogruntu kam pes taco moli.

To vse skupi se mene sploh ne tice. To je ena cela gonja proti kadilcem. Ceprav je to njihovo kajenje malo cudno; po cestah ne smes kadit v restavracijah in lokalih pa lahko. Narobe svet – ni prvic hehehe 😉 Mi je smesno, ko hodis po mestih in majo urejene take place kjer lahko kadis in je tm cela guzva ljudi, ki puhajo. In potem po cestah nihce ne kadi, kar je fino, glede na to da nihce ne bo zakuril. Medtem ko je izjemno zoprno v lokalih kjer lepo vecerjas, od sosednje mize pa prismrdi. Navsezandje fino da vem kaj se dogaja in da sem zimo izkoristil na pravi nacin, ceprav nisem dojel tistega prvega plakata 😉

povzetek: pomladi morate kadilci spet pazit na mravlje, svoja domovanja, ljudi okoli sebe in seveda na rozce!!!

2 responses to “Pomlad 2008: aja zdej mi je jasno

  1. A si mogoce ze ugotovu pri winter edition teh napotkov, kaj pomenjo tisti prenosni pepelniki, ki jih imas natlacene v zepu?? :))

  2. Ja, ce kadis, ne smes bit nic vecji pujs kot nekadilci, torej moras svojo svinjarijo nosit sabo, v svojem prenosnem pepelniku. Ce ze slucajno ne kadis na kasnem oznacenem placu. Opisano v unem postu o nagobcnikih.
    Moja laicna interpretacija 😉

Leave a Reply

