Rokavice Proti Nogavicam 1

V glavnem une stvari , ki jih nataknemo na konce okoncin, ko nas zebe. Tega je vse sorte od unih s prsti in brez in …

Ampak o uporabnosti le teh izvedb sem pa zacel razmisljet sele zdej. Nogavice; ja tako najbolj normalne so une, ki so v obliki malega zaklja (zakrivljenga). Vsem jasno za kaj bi jih mel ane. Takih rokavic nimamo, al? No saj jaz jih se nism videl. Potem majo japonci take nogavice na en prst, palec, kukr smo mel tiste rokavice vcasih okol vratu prvezane, tko da si obe naenkrat zgubu 🙂 Rokavice, bi znal razlozit, zgledas k pingvin in toplejs ti je. Nogavice? OK vsi v en glas; japanke. AMPAK ce pomislis, kdaj pa obujes japanke, ko ti je vroce. In kdaj obujes nogavice, ko te zebe? Stvar ne gre cez? Poleg tega lahko kupis sportno izvedbo takih nogavic. Ja me je skor res zamikal da bi en maraton odteku v japankah 😉

No to cudenje samo, dokler ne vidis tehle cevljev. To majo obleceno na Japonskem delavci al pa eni modeli, ki po turisticnih placih vlecejo naokol neke “rikse”. Eni so celo AIR hihi, na ta zadnji slikci ;), zato rabjo sportne nogavice, da lahko v casu globalizacije razne “Supersize me” naokoli vlacjo 😉

5 responses to “Rokavice Proti Nogavicam 1

  1. Meni se zdi, da trenirajo delati tak obutek, zato da bodo lahko obuli Godzillo (ゴジラ), ko bo zalomastila tam okrog .

  2. Smeh. Jaz imam take buce za surfat. A to pomeni, da so tile Japonci vsi surferji 🙂 ?

  3. Ninje 😉

  4. Men so tile štumfi super in seveda totalno uporabni v kombinaciji z japankami. In da. Japanke imamo včasih na nogah tudi, ko vseka mraz, recimo mene vedno zebe poleti v tace zaradi damn ACja, tko da se toplo priporočam za en par. 🙂

  5. Opala, tabi 😀 hudicevo udobna zadevscina 😉 se posebej ce si veliko na nogah cez dan 😀

Leave a Reply

