Potres

Vceraj ponoci je bil en kar posten potres tukaj. Sicer samo dva ranjena, enmu je radio na glavo padu ta drugmu pa verjetno kej podobnga. Sicer se skoz nekaj trese, samo jaz nisem ravno nadarjen za ugotavljanje teh zadev in mi mora vedno kdo povedat. No vceraj so me tud zjutraj spraseval za potres in vsi neki razburjeni. Jaz sem prespal, saj spomnil se nisem nic. No ja sem se spomnil potem da sem se sredi noci zbudil k je eden zunaj ropotal s piksnami (ocitno je nekdo ze en dan prej recikliral πŸ™‚ ). Sem mislil da so bli macki in sem sam pri sebi mal zagodel grmphhh… No pa niso bli macki, nekaj vecjega. Potres je bil 6.8 stopnje po Rihterju, ce se spomnite un ta zadnji velik pri nas pa med 6 in 8 EMS.

Ta pametni lahko preskocte ta odstavek πŸ˜‰ Na kratko: poznamo lestvice, ki odrazajo direktno moc potresa kot jo zaznajo masince (seizmometri) recimo Richterjeva-logaritemska, torej je med potresom 5 in 6 stopje razlika v moci 10krat in ne samo za ena, in druge, ki pravzaprav opisujejo kasen ucinek je imel potres EMS (s to imamo opravka mi) in nekoc Mercalijeva… Seveda majo Japonci svojo πŸ˜‰ ki ima najmanj stopenj… Richterjeva 10, EMS 12 in Japonska 7

Sem pa potem ugotovu da se na Japonskem zgodi 20% vecjih potresov!?!?!? YIKES 80 not good… Japonci majo take showroom-e kjer ti ponazorijo stopnje potresa, bo treba it enkrat probat, da vam lahko povem naslednjic iz glave kere stopnej potres mso mel πŸ˜‰ Pa ful fine strani mas na netu, ki nonstop sledijo potrese po celem svetu in ti risejo pikce… Kamorkoli pa pogledas so pa ta rdece cifre al pa bold script, saj pol na japonskem. Hitr sem turizm zganjat preden se vse podre πŸ˜‰

Leave a Reply

