Hrana4: Hamburger

Tokrat ne Japonska, sam me ja pa ful navduslo, kako si znajo Japonci drug drugmu vse prodat. Namrec smo se dobili z enimi bivsimi studenti, ki so me lani spremljal pri vseh papiroloskih dogodivscinah. Dobili smo se po sluzbi; beri ob devetih. In ponavad je vse polno parlamentiranja kaj in kej bomo jedli. Tokrat je blo ocitno ze naprej zmenjeno, mene so samo vprasal, ce sem lacen. “Ja“, hopla zelena luc, pejmo… Sem poskusu zvedet celo pot kaj za eno hrano gremo jest, pa so rekl samo, da ni Japonska. OK tud u redu, pa kej druzga… Ko smo prsli je bla rezervirana miza in mi porinejo nek meni v roke, jaz neki zbiram… .. . Pa zberem pivo in pol sem hotu se hrano pogledat, pa neki ni blo interesa da bi mi kej pomagal pr mojem branju vijug 😐 cudn ponavad se izjemno zabavajo 😉 Se mi je zdelo mal cudno vse skupaj, ma sem ugotovu cez pet minut ko so nam prinesli hamburgerje, da so oni ze naprej vse narocil.

Ampak a si je kdo mislili, da mors hamburger plac naprej rezervrat 😕 No ja hamburgerji so sicer bli okusni, sam definitivno je kriva postrezba, da majo skoz nabito polno. Trikrat hura za postrezbo na Japonskem!!! 8)

4 responses to “Hrana4: Hamburger

  1. mmmm to si vse pojedel sam, ali ste ga delili:)…izgleda dobro.

  2. Tole zgleda pa extra delicious 😛

    Se viki prou skrije proti temu. Predvidevam da so tole drgac pac 4 burgerji, pač en na drugem 🙂

  3. evo Jaka ekspert 😉
    sam bruger pa narocis t enim imenom
    タワ バガ=tawa baga=tower burger

  4. Kulsko. Po moje se po unih ribah hudičevo dobro prileže.

Leave a Reply

