Rokavice Proti Nogavicam 2

Seveda ce imamo rokavice na pet prstov, mormo narest se nogavice na pet prstov. Kdo je ze to reku? Ne vem kaj mu je padlo na glavo, no ja zna bit u redu, si recem in kupim. Jao, neugodna stvar, neki te nervira med prsti in … No ja se mi zdi mal neuporabno. Namrec za une s palcem najdes izgovor ; japanke, no sem najdu sandale tud za take stumfe. Kar ne opravici pomisleka iz prejsnjega posta: toplo=japanke, mrzlo=nogavice. Pol sem mal povprasu zakaj bi blo to dobro Japonce, pa so neki, da je to dobr kontra glivcce, da se pac eni v tem dobr pocutju in da je cool?!?! OK, vzamem.

Sem pa nasel potem pravi razlog!!! cevlje, ki potrebujejo take nogavice. In celo to, te cevlji majo podpalte iz Vibram gume 8) Sej ne da bi razumel vse na tem svetu, niti ne probam, samo k vidim pa kej takega mi pa ni nc vec jasno. Zakaj bi to lahko mel? No ja mogoce mam pa samo jaz tko “neubogljive” prste na nogah da si z njimi bl mal lahko pomagam. Torej zaenkrat rokavice proti rokavicam 2:2; ampak igre se ni konec 😉

Advertisements

2 responses to “Rokavice Proti Nogavicam 2

  1. Pingback: Rokavice Proti Nogavicam 3 « Salamala’s Weblog

  2. Tile čevlji Five fingers Vibram so produkt dolgoletnih raziskav… namreč vsa obutev, ki jo uporabljamo, ni nič kaj bolša od bose hoje, res je, da nas podplat ščiti pred neprijetnim zunanjim deformacijam noge ob stiku s podlago po kateri hodimo/ tečemo in da imajo nekateri čevlji dodatno blaženje, ki praktično ne prinese toliko k blaženju, kot se to dejansko promovira. Študije kažejo, da se aktivnost nartnih in podplatnih mišicah na račun vedno redkejše bose hoje manjša, to vpliva na celotnen kineziološki sistem ( postavitev noge na podlago, prenos teže po podplatu…itd.) tako so sedaj vn prišli ti “vesoljski” petprstni čevlji, ki služijo zgolj kot zaščita pred poškodbam ob stiku s podlago in omogočajo svobodno gibanje noge, kot bi to bilo, če bi bili bosi. Torej je ta zadeva zadeva, pa naj še izgleda tako nenavadno zelo dobra za naše telo… ob preklopu iz navadnič čevljev na petprstne moramo paziti na postopnost, saj naše mišice niso navajene takšne intenzivnosti zaradi velike pasivnosti v navadnih čevljih, zato je ob začetku pomembna postopnost, da ne pride do vnetja in muskafibra.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s