Gadgets 9: Lip Lifter

Zdej sem pa skoraj preprican da lahko na Japonskem prodas/jas vse. Namrec sem se vedno na stopnji glednja slikc, ker ne glede na to, da lahko stvari preberem, kar ni kanjijev; mi se vedno ne pomaga nic, k se slis blablablabla  bla. No me izjemno zanima kaj sele, bom pol najdu v trgovinah k bom se vse pakunge brez slikc lahko razvozlal 😉 Ta zadevscina je namenjena vsem tistim, ki jim koticki ust takoj zlezejo na dol 😦 cim sprostijo obraz. To zadevscino si lepo vtaknes v snoflo in ratas 🙂 – verjetno cez noc?  Tko kot si eni nastimajo zobe da so v vrsti, si lahko se ustnice nastimas 8)

Mi ja pa mal cudno, zakaj je tuja bejba na slikci, al mislijo da mi to rabmo; sej Japoncki se res skoz smejijo, pa nej bo zares al pa ker se morajo. Al samo mislijo da bodo tko vec prodal :mrgreen:

One response to “Gadgets 9: Lip Lifter

  1. Zdaj pa vem, kako jim rata se skoz smejat. Ti najbrz tega nisi probu, da bi povedu, kako je funkcionalno tudi medtem, ko ješ, govoriš in se smejiš…

Leave a Reply

