Gadgets 11: Face Cover

Shoping na Japonskem je hud!!! Kaj tuki lahko kupis…in kolk so prijazni… in na kasn nacin to ponujajo… V glavnem … je treba probat. Garderobe so pa sploh fina zadeva. Najprej si moras sezut ceveljce preden gre v garderobo. Kar je fino, ker mas lepo cista tla in ce pomerjas hlace, potem lahko veselo tacas naokol in ti ni treba pazit kam bos stopil. Potem je pa tu se zgoraj omenjena zadeva, ki je fantje ne uporabljamo 8)

Namrec punce su tukaj precej namazane, no ja naj se popravim, zeeeeeeelooooooo namazane. In ce zelijo pomerit kaksen pulover al pa majco si morajo na glavo nadet “face cover”, da ne popacajo puloverja al karkoli ze pac pomerjajo. Jaz tega tko in tko nism dojel k sem to vidu, so mi moral razlozit zakaj bi se to lahko uporabljal 😉

4 responses to “Gadgets 11: Face Cover

  1. o madona!!!
    mater, se zmislijo!
    Dobri so!
    Jaz sem najprej pomislila, da si to daš na glavo, ko p0merjaš (recimo kopalke), če te je sram zaradi sala, celulita, nedepiliranih nog itd.
    😉

  2. Vidim, da je bila Urška demonstratorka :))

  3. A pol so oni izumli KKK? In celo v angl. napis.
    Cel smeh 🙂

  4. Mojca: majo ful mejk apa, bi se pomoje kr strinjala s temi skrniclni
    Anja:ja pomojem bi me cesa cudnega obdolzil ce b kr eno random bejbo u trgovini sliku
    Vesna: a uni se tud namazejo 🙂

Leave a Reply

