Velesile in svetovni interesi

Oboji v G8, pa verjetno mislijo, da so oboji prvi. Americani in Japonci. Nc politicnega ne bo, tko da brez skrbi lahko berete naprej. Samo nikoli si ne bi mislil, da se bodo ameriske/najboljse firme tko prilagajale komu. Ampak, ce hocete delat biznis na Japonskem, ne gre drugace. O tem sem zacel razmisljat zadnjic, ko sem videl tole Cocacola v hladilniku.

Glede na vse ostalo vam je ze lahko jasno, da na Japonskem najdete vse mogoce “cudnih” zadev. Lani je recimo Pepsi naredila Pepsi z okusom kumar, za poletje, osvezilno ne?!?! In letos je ta ista Pepsi naredila Blue Hawaii, ki je smrkasticno modre barve, okus ima pa nekaj med ananasom, limono, pepsi in cigumijem; ja res ni v redu. Doticna Cocacola je pa nekaj med okusom kole in pomarance, za test si lahko vrzete eno sumenko C vitamina v Cocacolo. No ja in to vse zato da bi se prilagodil Japoncem, ki poskusijo vse novo in se mora vse skoz sprenminjat in met nove okuse. Svetovna sila ekonomije 1 al pa 2 odvisno na kateri strani ste je celo spremenila svoj logo!!! Namrec Mc Donalds mora imet v Kyotu svoje rumene vijuge na rjavi namesto na rdeci podlagi!!! Da ne kazi mesta 😉 Ja na Japonskem je vse mogoce 8)

Advertisements

One response to “Velesile in svetovni interesi

  1. Pingback: Jogurt + Pepsi « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s