Baseball

Poleg fuzbala (kot ponavadi :?) najbolj popularen ekipni sport na Japonskem. In seveda “When in Rome do …” 8) Sem si mel resen namen kupit neko karto in se koga zvlect, pa je pol ravno ena prjatlca dobila karte za zadevscino, pa ni nobenga razen mene ni zanimal. In ji ni blo treba dvakrat rect. In to niso ble kr navadne karte; za Tokyo dome, k je ena kul kupolasta  zgradba, kot pove ime, in naokoli je ful nekih vlakcev smrti …. in to na sred mesta!!! In tekam je bila Giants vs Tigers, kar je menda nek derbi tukaj 😉 Seveda jaz nimam pojma, ceprav mi je enkrat Chinatsu probala neki razlozit pa…  No ja, nisem mel pojma o baseballu; pa ker smo ze ravno navajeni studirat, hopla en vecer prej na internet in vprasat prijatlco Wiki kako je s tem. In pol sem nasledn dan vse vedu kam more kdo kasno zogo vrzt pa kam tect hihi

Zadevscina traja precej caaaasaaaaa. Ma se mi zdi da ljudi ne pridejo tje gledat tekme, ampak mal jest in cebljat… So pa tud smrtno resni navijaci, ki se derejo na svoje igralce k da bi bli njihovi trenerji, sam pomojem ne vejo da jih noben ne slis 100m stran 😉 Najbols so mi ble pa ene bejbe k tekajo gor in dol in majo na hrbtu neke tezke (po njihovem nosenju sodec) ruzake, iz katerih tece toceno pivo!!!! Cela zmaga. Seveda je pol se en bataljon dtugih ki ti prinesejo cips in kavo in ,,,,,, ma kaj je to proti tocenem pivo, brez da se premaknes iz svojega stola 😉

4 responses to “Baseball

  1. Pivo v njihovih nahrbtnikih, si predstavljam, mora biti hudičevo spenjeno in toplo. Vsaj tako se je dogajalo v gimnaziji z našim, ki smo ga ves dan nosili po nahrbtnikih, ga na hitro skonzumirali v knaflu in šli plesat in bruhat na Bežigrajsko na ples. Fantastično. Madona so bli to fejst cajti.

  2. ma sigurno imajo japončki kakšno mabodžambo hlajenje. Cajti so pa taki, kot si jih narediš 🙂

  3. Včer sem videl, da je to celo olimpijski šport?! Svašta 🙂

  4. Lenka:ja sej na piru mora bit mal pene, hlajenje pa majo
    Pero: ne vem ce je mambodzambo hlajenje, ampak dela 😉
    Jaka:jp ceprav ga igra sam par drzav, mal nefer, kukr bi dal sumo za olimpijski sport

Leave a Reply

