Pakistan/Japonska/Kitajska=zdruzimo kompliciranje

Ce se lahko se kdo spomni hujso kombinacijo, jo grem takoj poskusit 😕

Namrec sem sel na obisk Markota in Xin, pa spotoma se mal pogledat Olimpijske igre 8) Torej za plavat mi ni blo, pa potem ni blo druge kot da si kupim neko letalsko kartom, ker letala se ne znam vozit. Pa sm seveda vzl najcenejso in to je bil let PK852 Pakistan International Airlines. Sicer se zdej zalostne stvari dogajajo v Pakistanu.  Par dni prej je cofnu dol frcoplan v Madridu in nase letalo je zamujalo, “due to serious technical problems” yikes. In sicer so nas mal posiljal po letaliscu pa smo moral vsako uro nazaj prit, tko pet ur !!!!

Ko smo bli na chek in-u sem ugotovil, da ta let sluzi kot 1% uvoza Japan-Pakistan (imajo dva leta na teden), ta let gre do Pakistana, vmes se pa se malo ustavijo v Pekingu, da mal posraufajo 😉 Ko japoncem kej zagusti pozabijo vso anglescino in sem potem komi najdu neko sefi pa sva se pomenla. Prtlajge nisi mogel cekirat, ker so nas na hitr stlacl na avion, in bi jo dobil cez dan ali dva?!?!? Jaz bi sel ze nazaj (Japan style poctnic).  Po eni stran sem bil kar vesel, ker me je blo mal strah da bomo pretezki z vsemi skatlami in punkli ki so jih mel moji sopotniki export-import. In seveda ti ne dajo nobene kompenzacije, ne vejo al ti bodo lahko pripeljal robo na dom al jo bos moral na letalisce iskat. Sem se odlocil, da zmecem vso tekocino stran (madonis pa te teroristi, ves lust potovanja so za….) in vzamem kar vse na letalo, sem mel potem dva ruzaka in noben ni upu nic rect, ker sem pomoje ze tko pihajoce gledal. Na ketalu je blo ene 10 rezervnih Osam, tricetrt ljudi v “pizamah”, pa par Kitajcev, nekaj zbeganih Japoncev in jaz 😉 Torej Pakistanska tehnika, japonska neodlocenost, cincanje in prijaznost ter kitajska skrb za stranke – zmagovalna kombinacija.

3 responses to “Pakistan/Japonska/Kitajska=zdruzimo kompliciranje

  1. “Na ketalu”
    če to ni profesionalna deformacija 😉

  2. Xexe, še dobro, da ni na ketonalu!

  3. Pingback: Peking+Olimpijske igre « Salamala’s Weblog

Leave a Reply

