IKEA-a piece of Europe

Moj sef plus vecina ostalega dela laboratorija je skocila na avion-smer Evropa. Iz znano-neznanih-nedefiniranih razlogov sem jaz ostal na toplem v Tokyu. No pa sem se odlocil da grem jaz tud malo obujat spomine na Evropo, k sem ze mal pozabu vse skupaj. In edina omembe vredna dostojno podobna stvar Evropi je verjamete ali ne IKEA 8) hops na vlak in po nekaj prestopanjih in 90min tudum-tudum-tudum, sem izstopil pred modro kocko. Najprej sem se sicer hotel sprehodit po razstavnem nadstropju, ja stvar je cisto enaka kot psi nas in sem se res pocutil Evropsko hehehehe. Razn da se naokoli ni guzvalo polno Ljubljancanov in Zagrebcanov ampak je bilo vse zelo zelo mirno in Japoncki so lepo za pisovali svoje mere in debatirali o kombinacijah-zelo potiho.

Ampak so me kuglice zvabile direktno v restavracijo 😛 Po IKEA-quality mesnih kuglah sem se lepo sprehodil po IKEI brez kaksnih narocil od frendov, pa une noge mi mankajo, pa se enga BILLYja za une knjige pa…. Priporocam, to je super izlet, dejte zraven na TO DO LIST preden greste v Tokyo hihihihi 😉

5 responses to “IKEA-a piece of Europe

  1. super!
    jaz tudi moram v ikeo:) ko bi bil bližje…tako, da se bom mogla sprijazniti kar z gradcem:))

    mej se
    Anja

  2. Hahahaha. Bila u IKEI prejšnji vikend in se najedla rib do vesolja.

  3. No vids IKEA je res k doma 🙂

  4. Pride novembra v Celovec. Baje do 2010 tudi v Slo. Komi čakam, da se preselm 🙂

  5. Kva nisi prej povedu, da greš. Bi ti 4 rdeče Leckman boxe naroču 🙂

Leave a Reply

