Gadgets 15: USB znamke

Nekoc smo tem zadevam rekli USB kljuc, ker so bli cca velikosti kljuca al pa mogoce USB memory stick, ker so bli malo podobni palckam. Sicer res ne vem al v Sloveniji tega mrgoli odkar me ni, samo jaz sem bil kar navdusen nad tem, kar sem nasel tu. Tale zadeva, ki si vsekakor zasluzi ime USB znamka, pa na zaradi nazobcanih robov šŸ˜‰ ima 1,2 al pa 4 G spomina. Kar je povsem primerljivo ostalim parkrat vecjim zadevscinam pod istim imenom.

Ampak glede na svojo majhnost smo nadarjeni ljudje, kot jaz, to sposobni v trenutku, zalozit, ce ne ze popolnoma zgubit, torej so Japonci gor navesli se mal balasta. Da ni tko majhno in lahko si ga obeste na telefon, ce nad razno raznimi “zivalmi” niste navduseni 8) Ce ne pa garantirano brskanje po torbi hihihi šŸ˜‰

One response to “Gadgets 15: USB znamke

  1. Uja!
    Sm si enga takega PQI-ja tudi sam kupu. Pa prnesem poster za printat na Infokart na njem, pa revez ni prav vedu kam naj ga zatlaci. Potem se je za en mesec PQI poskril. Zdaj je na vrvici…..

Leave a Reply

