Ce Ni v Tokyiu Pol….

In mam dokaz za to 😉 Tuki se res najde svega boga. recimo inca cola, ena nagravzno sladka (upam da nisem koga uzalil) radioaktivno slutece rumene barve pijaca iz Peruja, ki jo priporocajo za karies. Doorh al kako se to napise; kar je neka jogurt + radenska + meta probleme klicoca zadeva iz Irana. Plus neke obskurnosti iz Evrope kot so Milke, Mozart kugle… .. . in Tomos motorje!!!!!! No ja ce ni v Tokyu pol ni 8)

tomos

In sicer jih najdete v trgovini Honorary, khehehe 😉

8 responses to “Ce Ni v Tokyiu Pol….

  1. Slovenija do Tokyja:)

  2. Tomos ima svojo malo nišo tudi v ZDA. Enkrat sem bral ene eko-cepljene tipe, ki so hvalili Tomos, ker da ima skoraj ničelno porabo… In če ne bi bili ljudje v Tomosu tako zagamani, bi bil verjetno vzhod že prepravljen s Tomosi … Made in China 🙂

  3. globoko sumim, da so tole tomosi;
    že na pogled so popolnoma drugačni (luči, vilice, troblja…no to kar se pač vidi)
    in pri nas se jih že dolgo ne da več kupiti, zadnji na moto netu je iz leta 1989.
    predvidevam, da gre za kakšno licenčno proizvodnjo….

  4. Pero, ti se hecas. Ne vem, kaj se da “pri nas” kupiti, ker ne vem niti kdo smo “mi”, niti kje smo “mi”, vsekakor preveri

    http://www.tomos.si/
    http://www.tomosusa.com/

    Po moje za tapravi denar dobiš marsikaj.

  5. robert, sori če si ti zmeden in ne veš s kje oz. kdo si. sem klical na tomos, da ne bo iz tega brezpladna debata. zadnji tak model se je pri nas prodajal 90/91 leta, potem pa zaradi ekološko/ostalih predpisov ne več. delajo jih sicer še , najbližje nam (sloveniji, robert) jih lahko prodajajo in registrirajo v republikah bivše juge.
    kako so pa zašli na japonsko, pa še tomosovec ni vedel, od njih direkt ne. me pa čudi, da so na japonskem v prodaji, če pa še slovenskih standardov ne zadostijo…

  6. Pero, ne morem vedeti, od kod pišeš, zato sem okolišavil z “mi” in “kje smo”. Semle na Šalamalov blog letijo prispevki s celega sveta. Ne morem kar predpostaviti, da si v Sloveniji… ali pač?

    Pero, ne morem vedeti, da si se vpičil točno v ta model, saj iz tvojega prispevka to ni razvidno. Pa tudi sicer sem zaenkrat še pred svojim prvim telepatskim tečajem, tako da tujih misli še ne berem niti amatersko…

    In končno: če že delajo za Baklan, so morda v Tomosu sposobni tudi kakšnega “balkanskega posla”. Mogoče bi pa navezal stik z njimi in dobil kak model z “reklamacijo”… morda bi se dalo tako spraviti stvar “skozi”. Samo ugibam…

  7. kot sem rekel, brezplodna debata 😦
    drži se raje znamk

  8. Aha, tudi klic v Tomos je ni zmogel oploditi!

Leave a Reply

